gondolatok útközben

AnimAnna

AnimAnna

Időközben

2021. november 14. - Békefi Anna
IIőközben évek teltek el. Leginkább magányban, egy belső úton, amit nem lehetett megspórolni. Kint zajlott az élet, egy alakzatommal én is részt vettem benne. Belül viszont meg-meg álltam, alászálltam egyre erősebben, egyre készebben arra amit újra megtalálok. Amivel szembe kell néznem, újra kézbe venni, megnevezni, átnevezni, magamhoz ölelni.
Tetszik az évgyűrű szó, az életfa életköre. Egyre inkább sikerül barátkoznom a fával, akivé lettem. Szabálytalanságok, göröngyök, villámcsapás feketéje, de mégis épp ettől vagyok én.
Azt hiszem, elfogadtam. A formát és az utat is. Elindulok
Köszönetképp számotokra az egyik kedvenc képem:
Hundertwasser: A nagy út
És ahogyan ennek életkanyargását egy titkos mondattal a testemre tetováltam, abban benne van az alábbi portugál közmondás reménytelisége is:
"Isten görbe vonalakkal ír egyenesen"
Friedensreich Hundertwasser, Der große Weg, 1955, Kunstharz auf Leinwand, 158 x 158 cm, Belvede ...

A bejegyzés trackback címe:

https://animanna.blog.hu/api/trackback/id/tr8816755516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása