gondolatok útközben

AnimAnna

AnimAnna

Elindultam világgá

2017. december 10. - Békefi Anna

Nem akartam, de így lett. És talán már ki sem bírnám nélküle. Egy nagy utazás az életem. Híres városok, zajos piazzák, évszázadok óta zengő harangszó, ismeretlen ízek, vörös föld, kaland és kockázat, mindig más színű tenger, elsimító csend, mindenütt egyforma mosolyok, színes levelek, égig érő katedrálisok, kézzel szüretelt oliva, csillagokról visszhangzó operák, szapora lélegzet a dombtetőn, ködbe vesző mondák, csivitelő piacok, formába zárt gondolatok, látóhatárnyi tulipán. Bensődig érő szimbólumok, fakó fényű kastélyok, feletted kelepelő gólyák, őserőtől lobbanó vulkán, előbújó állatok, rubintfényű bor, mesélő motívumok és még mennyi más apró és óriás csoda. 
Érzések, élmények, felismerések.

Sokfelé járok, és szeretem ezt a világot. Nem tudom, olyan-e igazán, mint amilyennek én képzelem. Ha van kedved, gyere velem és nézd egy kicsit az én szememen keresztül!

Fényképek és gondolatok.

Útközben ... 

 A képre kattintva néhány úti élményem fotóját látod a galériában

A bejegyzés trackback címe:

https://animanna.blog.hu/api/trackback/id/tr1113469757
süti beállítások módosítása